Değeri Düşen Memurluklar


Hayatta herşeyin değeri arz-talebe göre oluyor. Hayat kurtaran doktor sayısı artığı için artık çok kıymeti yok. Öğretmenlikler eskidençok kıymetli imiş ama artık değil doktorlukta benzer kaderi yaşıyor sayı arttıkça öğretmenler gibi bizim işte sıkı devlet memuruna dönüyor. Ama aslında ben çok şikayetçi değilim hayalimdeki parayı kazanamasam da ya pek istemediğim ,beklemediğim bir yerde yaşasam da. Çünkü artık hayatta ya bu deveyi güdecen ya da bu diyardan gidecen olayı kafama bayağı yattı zaten ruh sağlığı için  bunun yapılması da lazım. Zamanımızda  belki her zaman da böyleydi performans çok önemli ben her zaman aynı işi yapayın herşeyim garanti olsunla iş gitmiyor. Bence gitmemeli de böyle beklentimiz olunca neticede hayal kırıklığına uğruyoruz. Artık kafama yatan bir iş tarzı, çalışma alanı bulabilişrsem doktorluğu da bırakabilirim. Çünkü ömür boyu beğenmediğim şartlarda çaılıp sürekli şikayetçi olmak yerine risk alıp kendi tarzımı oluşturmak daha sağlıklı geliyor. Neticede bu noktaya gelene kadar hem risk aldım hem sıkıntı çektim neticede kazandım çok yaşım ilerlemedikçe inşaallah yine başarırım.

About staj5
adamın biri

Leave a Reply

